Συχνές Ερωτήσεις

1. Ποιος μπορεί να χρησιμοποιήσει το ΚΕ.ΣΥ.Ψ.Υ. και πόσο κοστίζει;

Στο ΚΕ.ΣΥ.Ψ.Υ. μπορούν να απευθυνθούν όλοι οι  προπτυχιακοί και οι μεταπτυχιακοί φοιτητές και  φοιτήτριες του Α.Π.Θ., καθώς και τα μέλη ΔΕΠ, οι φοιτητές και το διοικητικό προσωπικό που ανησυχούν για κάποιον/α φοιτητή/ τρια. 'Ολες οι υπηρεσίες του ΚΕ.ΣΥ.Ψ.Υ. παρέχονται δωρεάν.
 
2. Πώς μπορώ να κλείσω ραντεβού;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε είτε τηλεφωνικά, ή αυτοπροσώπως στις ώρες λειτουργίας του ΚΕ.ΣΥ.Ψ.Υ. στα τηλέφωνα επικοινωνίας: 2310 992643 και 2310 992621.
 
3. Τι θα γίνει αν χρειάζεται να μιλήσω σε κάποιον πριν το πρώτο προγραμματισμένο ραντεβού;

Αν χρειάζεται να μιλήσετε άμεσα με κάποιον και δεν μπορείτε να περιμένετε μέχρι το πρώτο ραντεβού σας μπορείτε να καλέσετε το ΚΕ.ΣΥ.Ψ.Υ. στις ώρες λειτουργίας του.

Εκτός ωρών λειτουργίας του ΚΕ.ΣΥ.Ψ.Υ. μπορείτε να απευθυνθείτε σε μια από τις παρακάτω γραμμές υποστήριξης ή στο Ψυχιατρικό Τμήμα του εφημερεύοντος νοσοκομείου:

Κλίμακα – 24ωρη Γραμμή Παρέμβασης για την αυτοκτονία. Τηλ. 1018

Κέντρο Άμεσης Κοινωνικής Βοήθειας (ΕΚΑΚΒ) (όλο το 24ωρο, όλες τις ημέρες της εβδομάδας). Tηλ. 197 ή 210197

Εφημερεύοντα νοσοκομεία, διανυκτερεύοντα φαρμακεία, ιατροί. Tηλ. 14944
 
4. Ποια είναι η πρακτική ως προς το απόρρητο;

Όλες οι υπηρεσίες που παρέχει το ΚΕ.ΣΥ.Ψ.Υ. διέπονται από τις αρχές του επαγγελματικού απορρήτου και εχεμύθειας, για τα οποία ενημερώνουν οι ψυχολόγοι από την αρχή των ατομικών ή ομαδικών συναντήσεων.

Υπάρχουν συγκεκριμένες εξαιρέσεις για τις οποίες θα ενημερωθείτε στην 1η συνάντηση.
 
5. Τι μπορώ να κάνω, εάν ανησυχώ για κάποιον/α φοιτητή/τρια;

Εάν ανησυχείτε για κάποιον/α φοιτητή τρια, μπορείτε να απευθυνθείτε, τηλεφωνικά ή αυτοπροσώπως στο ΚΕ.ΣΥ.Ψ.Υ., στις ώρες λειτουργίας του για να μιλήσετε με το προσωπικό που μπορεί να σας συμβουλέψει για το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.